Van maandag 13 januari tot en met woensdag 29 januari 2020 is de Sluisbrug niet beschikbaar voor wegverkeer. Dit geldt ook voor fietsers en voetgangers. Er is een omleiding, zie deze website.

De VHP heeft besloten om de inloopmiddag op 25 januari te laten vervallen in verband met deze beperkte bereikbaarheid.

De Vereniging Historisch Purmerend houdt elke laatste zaterdag van de maand van 13.00 tot 16.00 uur een inloopmiddag in het VHP-huis aan de Kanaaldijk 10. Foto’s en ansichtkaarten van oud-Purmerend, plattegronden, kaarten, prenten, schilderijen en objecten van Purmerendse bedrijven zijn er te bewonderen. Voor de verzamelaars zijn er dubbele ansichtkaarten te koop, evenals boeken. Wie foto’s aan de vereniging ter beschikking wil stellen of deze (ter plaatse of later) wil laten scannen, kan ook terecht. Ook voor vragen of zomaar een praatje staat de deur open. Zowel voor leden als niet-leden.

Adresgegevens

Kanaaldijk 10