28-08-2022 Boekenverkoop VHP

Op zondag 28-08-2022 houdt de Vereniging Historisch Purmerend een boekenverkoop. Van ’s morgens 10.00 tot ’s middags 16.00 uur kunt u bij ons terecht op Kanaaldijk 10. Het betreft uitsluitend boeken over de geschiedenis van onze stad, zowel nieuw als tweedehands. O.a. boeken over “De Waterlopen” en “”De Etablissementen”, geschreven door Ber de Lange. Het is een buitenkansje om heel voordelig mooie geschiedenisboeken aan te schaffen. Natuurlijk zijn ook oude exemplaren van ons magazine beschikbaar. Wellicht combineert u een bezoek aan het VHP-huis met een bezoek aan de rommelmarkt die traditiegetrouw de laatste zondag van augustus wordt georganiseerd door Wijkvereniging Hazepolder. Meer informatie over de rommelmarkt kunt u hier vinden.