Inloopzaterdagen2023-08-28T20:24:20+02:00

Inloopzaterdagen

De VHP opent op elke laatste zaterdag van de maand van 13.00 tot 16.00 uur de deuren van het VHP-huis. Mensen met belangstelling voor de  geschiedenis van Purmerend (leden en niet-leden) nodigen we van harte uit om dan een kijkje te nemen. U kunt bladeren door de talloze boeken met foto’s, ansichtkaarten, plattegronden, kaarten en prenten. Er hangen schilderen en in vitrines staan bijzondere voorwerpen, bij voorbeeld van Purmerendse bedrijven. We verkopen ook ansichtkaarten en boeken over Purmerend. Misschien heeft u wel foto’s en/of andere documenten die u aan de vereniging beschikbaar wil stellen of laten scannen. Of heeft u vragen over een bijzondere gebeurtenis, een gebouw of Purmerendse families. Hiervoor kunt u natuurlijk ook terecht op de inloopzaterdagen. Er zijn vrijwilligers van de vereniging aanwezig om u verder te helpen. En de koffie en thee staat klaar. Dus: loop eens binnen, maak een ontdekkingsreis door de geschiedenis van Purmerend, en laat u verrassen.

Inloopmiddagen

Ga naar de bovenkant