Hebt u documenten, historische foto’s, ansichtkaarten enz. van oud Purmerend in uw bezit? Overweegt u dan eens om deze aan de Vereniging Historisch Purmerend te schenken.

ANBI
De Vereniging Historisch Purmerend is bij de Belastingdienst geregistreerd als culturele ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). De ANBI-status betekent  dat schenkingen en donaties – afhankelijk van uw situatie – tot 125% aftrekbaar zijn voor de inkomstenbelasting en legaten vrij zijn van successierechten.

Als u ons financieel wilt ondersteunen kunt u uw donatie overmaken op bankrekeningnummer NL93INGB0681 9130 02 t.n.v. Vereniging Historisch Purmerend

Klik hier voor de (ANBI beschikking) van de Belastingdienst.

SPONSORKLIKS

U ziet hier naast een banner van Sponsorkliks. De VHP heeft zich hierbij aangesloten. U kunt ons hiermee financieel steunen zonder dat het u iets kost. Natuurlijk zijn wij voor het lokaal doen van uw boodschappen, maar tegenwoordig bestellen we allemaal ook weleens online en daarmee kunt u lokale verenigingen, zoals de onze, sponseren. Dus voordat u uw online bestelling plaatst bij bv. Booking.com, Zalando, BCC, Thuisbezorgd, of welk bedrijf dan ook, klik op  deze website de winkel waar u iets wilt bestellen en plaats uw order. U blijft anoniem en betaalt niets extra! Bookmark de pagina direct door Ctrl+D + Enter zodat u hem snel boven in de balk van uw browser terug kan vinden.

Door te kopen via deze site bij de verschillende winkels, sponsort u onze vereniging. Onze vereniging ontvangt een klein percentage van elk aankoopbedrag. Hoe groter uw aankoop, hoe meer u ons steunt.