Lidmaatschap Vereniging Historisch Purmerend

Als lid ontvangt u twee maal per jaar het verenigingsmagazine Historisch Purmerend. Op vertoon van de lidmaatschapskaart (geldig voor 2 personen) hebt u gratis toegang tot alle presentaties van de vereniging.

Het lidmaatschap kost 20 euro per jaar vanaf 1 januari 2024. Meer overmaken mag natuurlijk! We hebben een ANBI status, dus aftrekbaar van de belasting.

Wordt u ná 1 juli lid dan betaalt u minimaal 15 euro. In beide gevallen ontvangt u meest recente en de vorige editie van het VHP magazine.

Het VHP blad wordt 2 x per jaar in Nederland gratis bezorgd, echter voor leden die in het buitenland wonen zijn extra verzendkosten van toepassing,

Nieuwe leden ontvangen als welkomstgeschenk een prachtige foto kaart van oud Purmerend.

Verhuizing en/of opzegging lidmaatschap

Gaat u verhuizen of wilt u opzeggen, dan graag een bericht naar de ledenadministratie: ledenadministratie@vereniginghistorischpurmerend.nl of Goudenregenstraat 75, 1441 HG Purmerend.

Bij voorkeur per email of schriftelijk, maar telefonisch kan echter ook : (0299) 428964. Opzegging van het lidmaatschap dient vóór 1 december te geschieden.

Aanmeldformulier

De heerMevrouw