Herkent u Purmerend nog ?

16-5 Update :  Wij hebben goed nieuws. Vanwege grote belangstelling is de voorstelling van Vereniging Historisch Purmerend op zaterdag 16 september verplaatst naar de grote zaal. Heeft u al kaartjes, dan regelt Purmaryn dat u nieuwe tickets ontvangt.

Na het overweldigende succes van hun foto- en filmavonden over de jaren ’70 in Purmerend, hebben Jan Viskoper en Henk Meinis opnieuw de krachten gebundeld. In samenwerking met Arent Huisman en de filmarchiefgroep van de VHP maakten zij uit de vele films die aan de vereniging zijn geschonken een compilatie van beelden van het oude Purmerend dat niet meer bestaat. Hiermee gaan ze terug in de tijd. De Koemarkt, cafés, kroegen, bekende Purmerenders en nog veel meer komen langs. Jan en Henk vertellen er mooie verhalen bij en halen graag samen met het publiek levendige herinneringen op.

Kaarten zijn vanaf maart 2023 te koop via de website of bij de kassa van de Purmaryn tijdens de openingstijden, telefonisch bestellen kan ook (0299 – 432205). De kaarten kosten € 8,- per persoon (leden en niet-leden).

Online bestellen kan ook via : Vereniging Historisch Purmerend – Theater de Purmaryn

Prijzen zijn excl. administratiekosten.
Per boeking € 1,50 voor e-tickets of € 3,00 voor gewone tickets.

Locatie : in de grote zaal van theater de Purmaryn (Waagplein 1)