Het nieuwe magazine nr 57  van Vereniging Historisch Purmerend is weer verschenen. Wederom boordevol mooie verhalen over Purmerenders en geschiedenis van de stad. Dit blad komt twee keer per jaar uit (maart en september) en is gratis voor de leden. Losse verkoop prijs is 5 euro. U kunt het blad kopen tijdens de inloopzaterdagen op de laatste zaterdag van de maand.

In dit nummer onder meer : Ford-dealer Garage Zijp | Groenteboeren in Purmerend | Knipkunst van Neeltje Prijs | De Hoornse buurt als volkswijk | Bert Brune, slachtoffer en dader | De Purmer 400 jaar droog | De CPN afdeling Purmerend | Tennisclubs in Purmerend

Wilt u lid worden van onze vereniging, dan ontvangt u dit blad automatische bij uw lidmaatschap voor 15 euro per jaar. Daarnaast kunt u op vertoond van uw lidmaatschapskaart met 2 personen gratis naar onze lezingen. Aanmelden als lid kan via deze website : Lidmaatschap – Vereniging Historisch Purmerend