bimbam-2016Op zaterdag 24 september 2016 mocht Jan Dekkers namens de vereniging een cheque t.w.v. 2.000 euro in ontvangst nemen van de Stichting Bim Bam Purmerend. Het geld dat we mochten ontvangen is een bijdrage aan het uitbrengen van een Straatnamenboek van Purmerend. Jan Dekkers heeft dit boek geschreven en in samenwerking met de gemeente Purmerend zal het boek worden uitgebracht. De financiële bijdrage die wij mochten ontvangen maakt het nu ook echt mogelijk. Wij bedanken de Stichting Bim Bam hartelijk.
De Stichting Bim Bam is een vrijwilligersorganisatie van Purmerendse kerken. Door inzameling van textiel/kleding komt geld beschikbaar voor onderhoud kerkgebouwen en ‘goede doelen’. Tijdens de uitreiking werd een oproep gedaan voor bestuursleden en meer vrijwilligers. Wellicht iets voor u? Meer informatie vindt u hier.