Na de eerste presentatie van Ber de Lange in november 2022 lieten veel Purmerenders ons weten dat zij dit ook nog graag wilden zien. Op 4 februari jl. verzorgde hij daarom op ons verzoek voor de tweede keer zijn boeiende verhaal. De zaal was (mede door een wachtlijst) opnieuw snel uitverkocht. We vermoeden dat hierdoor nog niet iedereen die dat wil de kans heeft gehad om erbij te zijn. Dit heeft ons doen besluiten om op 14 april 2024 weer een extra presentatie in te plannen  Ber de Lange vertoont dan opnieuw twee prachtige fotoseries over de vele Purmerendse bakkers (en uiteraard ook de banketbakkers) en slagers in vervlogen tijden. Ze bevatten fraaie stadsbeelden, winkels, advertenties en natuurlijk bakkers, slagers en andere Purmerenders zien.

VOLGEBOEKT  Reserveren is noodzakelijk. Dit kan met een e-mail naar reservering@vereniginghistorischpurmerend.nl. Mensen die niet beschikken over internet en/of een mailadres kunnen bellen naar 0299- 428 964. Leden hebben op vertoon van hun lidmaatschapskaart gratis toegang en zij kunnen ook iemand meenemen. Niet-leden betalen € 3,50. Dit kan contant of met pin.

Locatie: Klein theater ‘t Stamhuis, Kerkstraat 11, inloop vanaf 13.30 uur, de presentatie begint om 14.00 uur